7. dec. 2013

Arkitektskolens Julemarked og en vinder...

Idag kom jeg endelig afsted til Arkitektskolens julemarked. Jeg har forgæves forsøgt at få det til at passe ind i familiens juleplaner i de sidste år, men først i år skulle det lykkes…





# Fine fatninger i kobber ( Nicholas Oldroyd)

# Enkel og skøn lysestage bøjet i kobber ( Nicholas Oldroyd)

# Fint lille print (Lykke Ley) Printet fik jeg for blot 10 kr. Hun kan kontaktes på lykke.ley@gmail.com 

Jeg kom selvfølgelig hjem med lidt mere end på billederne, for der var virkelig mange fine ting. Jeg viser mere frem i et nyt indlæg, og så er der nogle af indkøbene der ikke kommer på bloggen før efter jul,for der var virkelig meget godt julegave-guf :-)
Jeg kan varmt anbefale at I kigger forbi, og imorgen er der åbent igen fra 11-17.



Vinderen af min Fødselsdag Give Away blev Anette, som faktisk bor ganske tæt på mig - så måske kommer jeg et smut forbi en dag med præmien Anette :-) 

Fie

4 kommentarer:

  1. Du skal være så velkommen, jeg er jo hjemme de fleste dage :)

    SvarSlet
  2. Den søde sælger hedder Lykke Ley og hun kan kontaktes på mail lykke.ley@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!- det vil jeg straks få rettet i indlægget:-)

      Slet
  3. Den søde sælger hedder Lykke Ley og hun kan kontaktes på mail lykke.ley@gmail.com

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...