24. dec. 2013

Glædelig Jul ...












Med disse billeder fra julen hos os, vil jeg ønske alle Jer søde læsere en rigtig glædelig jul. Jeg håber at den må blive præcis som I ønsker… 

Her hos os er børnene lige nu i Randers Regnskov med min mor og søster, mens vi gør julerent, steger and og dækker bord. Det er en tilbagevendende tradition, at de tager i regnskoven juleaftensdag, hvor der er åbent for alle og juleklip og hygge mellem edderkopper, slanger og aber :-)
Senere står den på sidste afsnit af Pagten og naturligvis en lækker julemiddag med efterfølgende dans og sang - og gaveudpakning…

De følgende 3 dage er der familiejulefrokoster, og dem glæder vi os meget til på trods af et lidt pakket program :-)

Glædelig Jul

Fie

Pssst - sidste billede er mit bidrag til #kreaklubbensnisserier - se de andre fine ting på Instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...