31. dec. 2013

GODT NYTÅR TIL ALLE

2013 er ved at rinde ud, og jeg gør mig både tanker om det forgangne år og det år der kommer…

2013 bød blandt andet på specialegodkendelse, nyt job og masser af skønne stunder med familie og venner. Et dejligt år med masser af udfordringer, som jeg synes, at jeg er kommet godt igennem…

2014 byder (indtil videre) på januarshopping i London med min mor og søster, familietur til Fuerte Ventura i februar og flytning i marts  - så en lidt travl, men skøn start på det nye år :-)



Jeg har lige nu en Nytårs Give Away kørende på instagram - annesophielynggaard - kig forbi og vær med i konkurrencen om 2 valgfrie print fra hannahml.dk . Jeg selv nupper gerne det fine kugleramme print- vil være så fint på Oskars værelse :-)

Jeg ønsker Jer alle et rigtig godt nytår - og glæder mig til (forhåbentlig) lidt mere blogging i 2014…

Fie

4 kommentarer:

  1. Rigtigt godt Nytår til dig også :)
    Så fandt jeg dig da også lige på instagram, og har selvfølgelig deltaget i din fine give away. Tak for at gøre opmærksom på de flotte prints :)

    SvarSlet
  2. Tak, også et godt nytår til dig... Lyder jo allerede som et spændende år :-) go' shoppetur ;-) kh nanna

    SvarSlet
  3. Godt Nytår til dig og dine! Det lyder som et spændende 2014 for jer - glæder mig til at følge dig!

    SvarSlet
  4. Goodd work! I have documented a few of your points which І never ԝould have thought of hɑd I not
    gone through your site. Thanks a trillion and I anticіpate the next piece of content.


    my web blog: e juice calculator

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...