7. dec. 2013

Julepynt af den klippede slags ...






Imponeret og meget taknemmelig - det er hvad jeg er over Pias evner til at kreere pynt med saksen. Som en del af en byttehandel modtog jeg disse superskønne juleranker med engle, nisser, rensdyr, stjerner og hjerter. Herudover var der et hold fine foldede træer med i pakken. Som manden udbrød da han så det det der, det er rigtig julepynt! Pias pynt er nu blevet hængt op, og jeg må indrømme at det er skønt med spræl på farverne og søde julefigurer- og især når det er udført med så fin en finish. 
Mine egne evner (og tålmodighed) rækker desværre ikke til så fine resultater, så det er dejligt, når man kan bytte sig frem… Kig forbi Pias fine blog her, og følg med i hendes dejlige inspirerende og kreative univers...

Glædelig 2.søndag i advent!

Fie

4 kommentarer:

  1. Synes også det er utroligt hvad hun kan klippe ud.

    SvarSlet
  2. Er glad for at du også kunne lide det trods de mange farver ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint. Jeg føler sig inspireret. Tak:)

    SvarSlet
  4. Det er bare SÅ fint lavet. Jeg er ret forelsket i englene - på trods af farverne:o) Vi ses i morgen - hurra!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...