1. apr. 2014

7 af de bedste...

I weekenden var jeg afsted med de allerbedste kreaveninder.  2 gange om året drager vi afsted mod det hyggeligste sommerhus i Følle og også denne gang blev mine forventninger om hygge, krea, grin og lækker mad indfriet... 








# Vi spiste lækre snacks fra KiMs - de nye SBRØD, som jeg har modtaget. De var vildt lækre og så er de tilmed fyldt med alt det gode fra groft brød og findes i 2 varianter, rugkugler og rugkanter. Min favorit er helt klart rugkuglerne med Tomat og Chili, fordi de er supersprøde og fulde af god stærk smag.
Et zigzag-tæppe til Oskars seng er hvad jeg havde på hæklenålen. Det er hæklet med inspiration fra denne DIY.

# Påskeæg af garnrester efter denne DIY.

# En lækker tapastallerken - kan godt afsløre, at jeg tog et par gange- eller tre;-)

# Anna i fuld gang med hendes første forsøg ud i kartoffeltryk. Det blev til nogle rigtig fine net, som jeg er sikker på, at hun snart viser frem her.

# De lækreste sprøde lemon cookies som Gitte diskede op med. Opskriften kommer forhåbentlig snart her (hint, hint).

Behøver jeg forklare, hvorfor næste weekendtur med kreaklubben allerede er under planlægning...

Fie


4 kommentarer:

  1. For pokker som I hygger. DEJLIGT:-):-):-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså virkelig FEDT med en HEL weekend i deres selskab- og med masser af kreative syslerier...

      Slet
  2. Ser så hyggeligt ud! Fine påskeæg du har fået lavet...og tæppet, hvor bliver det flot!!! ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia! Ja, det var så den påskepynt jeg fik lavet i år ;- /

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...