23. apr. 2014

Påske ...

Vi er så småt ved at vænne os til hverdagen igen ovenpå en dejlig påskeferie. Ferien er blevet brugt til at få tømt de sidste flyttekasser, hængt et par lamper op og få lidt styr på den nye have. Sidstnævnte var i første omgang for mig, bare noget der skulle overstås. Havearbejde viste sig dog at være lige noget for mig! Jeg slappede fuldstændig af med at plante blomster med børnene, rense hækken for ukrudt og stable brænde. Det var ren terapi, og jeg var dejlig træt om aftenen.  Jeg håber derfor på, at weekenden byder på forårssol og havehygge :-)

Påskeferien er selvfølgelig også blevet brugt til at være sammen som familie. Børnene har nydt at være hjemme og slappe af og vi har fået en masse dejlige oplevelser sammen. Blandt andet har vi nu startet en tradition med at påskeharen kigger forbi med chokoladeæg -  tænk sig - de er begge overbevist om at påskeharen findes ?! Fantastisk :-)

Venner og familie har været forbi, og vi har også været til diverse påskefrokoster, men uden at vi følte at vi havde travlt og skulle nå en masse... HELT som en påskeferie skal være!


# Børnebuket


Økodag


# Vita kobber pendel fra coop.dk til køkkenet


# På æggejagt


# Ebeltoft Strand 


# 2 søde havehjælpere




Fie

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder og hallo en smuk lampe!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- og ja, vi er SÅ glade for lampen:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...