18. okt. 2014

Efterår ...






Efteråret for mig har indtil videre budt på bl.a ...

# Familietur til Åbent Landbrug. Vi besøgte Skovgaard ved Them, og det kan virkelig anbefales at kigge forbi. Åben kostald, ponyridning, korn-container til fri leg, majsmark og køretur med traktor var bare nogle af de ting, som hittede ved børnene (og os). Derudover skal deres lækre gårdbutik nævnes - mums nogle lækkerier de havde på hylderne!

# Høstfest i børnehaven - som igen i år var et skønt arrangement! Specielt den hjemmelavede æblekage med revet æble og flødeskum var populær blandt både små og store :-)

# Kastaniejagt - i år var selve jagten på kastanjerne og glæden ved at finde dem i græsset mere spændende end at lave dyr af dem. Så størstedelen af kastanierne ligger fint på et fad og bringer efteråret ind i stuen. Ida var glad for at hun nu (endelig!) kunne få islænderen på, som mormoren har været så sød at strikke til begge børn...

# Og sidst men ikke mindst har jeg været i sommerhus med de skønne piger fra kreaklubben, og denne gang i min fars sommerhus. Den fik fuld gas med de kreative sysler og Gittes nye blender, som lavede de  lækreste pina coladas...

Efteråret har for mit vedkommende også bragt andet med sig end skønne oplevelser, mere om dette i et senere indlæg - og det er altså ikke noget trist - og ej heller en 3´er ;-)

Fie

1 kommentar:

  1. Dejlige billeder - kan se du har været tæt på os til åbent landbrug. Vi kom desværre ikke selv forbi...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...